Account

  • Ja, als het gaat om je eigen applicaties, nee als het gaat om de applicaties van het Developer Portal.

  • Met de WW code kun je alleen inloggen op www.kvk.nl. Op het Developer Portal log je in met je zelfgekozen gebruikersnaam en wachtwoord.

  • Ga naar reset-password en vul je gebruikersnaam in. Je ontvangt een e-mail met instructies voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord. 

  • Neem contact op met de KVK Servicedesk om je gebruikersnaam op te vragen. Telefoonnummer: 088 585 3030. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur. 

  • Ga naar reset-password en vul je gebruikersnaam in. Je ontvangt een e-mail met instructies voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord. 

  • Login op het KVK Developer Portal en ga naar “Mijn API-keys”.

  • De administrator van jouw organisatie kan accounts toevoegen en verwijderen. De administrator account wordt door ons verwijderd wanneer het contract wordt opgezegd.

  • Login op het KVK Developer Portal en ga naar “Mijn gegevens”. Je kunt hier je inlog- en contactgegevens wijzigen.

  • Login op het KVK Developer Portal en ga naar “Mijn API-keys”.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op. Binnen uiterlijk 5 werkdagen heb je een reactie van ons.

Contact opnemen