Account

Ja dat mag, zolang de API-key binnen dezelfde organisatie gebruikt wordt.

Met de WW code kun je alleen inloggen op www.kvk.nl. Op het Developer Portal log je in met je zelfgekozen gebruikersnaam en wachtwoord.

Ga naar reset-password en vul je gebruikersnaam in. Je ontvangt een e-mail met instructies voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord. 

Neem contact op met de KVK Servicedesk om je gebruikersnaam op te vragen. Telefoonnummer: 088 585 3030. We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur. 

Ga naar reset-password en vul je gebruikersnaam in. Je ontvangt een e-mail met instructies voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord. 

Login op het KVK Developer Portal en ga naar “Mijn API-keys”.

De administrator van jouw organisatie kan accounts toevoegen en verwijderen. De administrator account wordt door ons verwijderd wanneer het contract wordt opgezegd.

Login op het KVK Developer Portal en ga naar “Mijn gegevens”. Je kunt hier je inlog- en contactgegevens wijzigen.

Login op het KVK Developer Portal en ga naar “Mijn API-keys”.

Staat je vraag er niet tussen?

Neem contact met ons op. Binnen uiterlijk 5 werkdagen heb je een reactie van ons.

Contact opnemen

Help ons verbeteren

Wij willen graag weten wat jij van het Developer Portal vindt en wat er beter kan. Meld je aan voor het klantenpanel en geef ons je mening.

Aanmelden klantpanel